Sara

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

godnatt godnatt

Av beckaa - 2 december 2010 23:12

Ja hej igen då.

Hade ju tid klockan 15:00 hos doktorn vid hc. Gick ju dit så jag var där precis.

 

Sa till i receptionen vad jag hette och vad jag skulle göra. Hon sa att jag skulle vänta i väntrummet så skulle doktorn komma vilken sekund som helst.

 

Jag satt och vänta i 35 minuter :O fyfan jag höll ju på att somna ju :O.

 

Sen när doktorn äntligen hade kollat i örorna så sa han att det skulle komma en person och spola örorna, jag fick vänta i sisådär 15 min på att hon skulle komma.

Och äntligen när hon skulle börja.. så ringer hennes telefon...hon måste gå ut och prata, fick vänta i ytterligare 5 minuter.

 

undertiden så satt jag o kolla runt på alla saker inne på rummet. Och gissa om jag vart snurrig? Öh ja jag höll på att svimma. såg alla instrument dom hade, saxar, nån slags tång, osv.

 

  

När hon äntligen kom tillbaka så frågade hon mig om jag hade spolat örorna förut o så. Sen håller hon fram en skål till mig och säger att jag ska hålla i den vid örat.

 

Okey? tänkte jag. jag gör vel det då. Sen så vare som en spruta on tryckte in i örat, som hade en borr oxå :S vet att det låter creepy men ändå. allt snurrade i örat :S  Och sen så fick jag på mej allt vatten -.-' som hon skulle spruta in i örat -.-' trevligt lixom

 

hahahahhahah

 

aja hur som helst så när hon var klar med ena öra så sträcker hon fram skålen så jag ska se :S osså ser man en äcklig liten vaxpropp.. höll ju fan på att spy när jag såg den ( seriöst asså ) så jag putta undan den och hon ba skrattade :O

 

man ba. Óookeeey ? hur som helst så när hon var klar med båda örorna så säger hon att doktorn ska komma in och kolla att gick bra och så. sen så var det bara att gå hem igen :P


och nu blire att gå och sova. Godnatt :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beckaa - 2 maj 2012 13:49

Godeftermiddag    I helgen så vart det att åka upp till Rönnåsen o fira min födelsedag. Valborg vart att fira i Högbo.  Så helgen har varit OK.  I morse så vart det att ta 1 timmes cykeltur, nu jävlar är det allvar, annars så kommer jag aldri...

Av beckaa - 24 april 2012 22:23

Fy i helvete vilken jäkla seg dag det har varit i da ! Kör ju morgon passet på praktiken ju, så då börjar man 05:00-14:00.   Natten till i går så vart det ingen sömn, så kan säga att jag var ganska så trött i går när man kom hem från praktiken ...

Av beckaa - 23 april 2012 00:13

icke sa nicke att det vart att gå och sova efter man hade duschat. Fortfarander pigg som fan, så jag börjar väl o plattar håret så slipper jag göra det innan ja ska åka iväg.      Tänk att det ALLTID blir så här för mig..: uppe sent en kväll, ins...

Av beckaa - 22 april 2012 21:39

Äntligen så är det klart ! Sovrummet är städat och tvättmaskinen går för fullt.  Sitter o kollar på tapeter/nya möbler och drömmer mig bort.        Behöver ju: Tvättkorg, taklampa, vägghylla, papperstunna,klädhängare,lådor/korgar m.m     ...

Av beckaa - 27 mars 2012 20:34

Rösta på mitt bidragi Jotex tävling "Designa ett rum"! Har även gjort ett till "rum" det är bara och söka på mitt namn så dyker det säkert upp :) ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Antal nyfikna :)

klocka


Ovido - Quiz & Flashcards