Sara

Alla inlägg under december 2010

Av beckaa - 31 december 2010 17:06

Japp nu är klockan 17:04 :P inte många timmar kvar nu :))

själv så håller man på att göra sig klar nu, sen bär det av till gävle och firar in det nya året med syrran och hennes familj :))

 

Detta är det sista inlägget för i år :)) kan inte fatta att 2010 har gått så snabbt, :o

hoppas att 2011 blir mycket mycket bättre än detta år. Visst det kan ju inte vara perfekt hela tiden, men mer än vad det har varit detta år iaf.

 

Från mig till alla er därute på nätet, Gott nytt år


  

Av beckaa - 31 december 2010 13:15

morron morron, nu är det inte många timmar kvar ínnan det blir ett nytt år :)

 

Today så blire att käka lite frulle nu, sen kanske gå ner och sola :)) som verkligen behövs ^^, sen blire att fixa lite :)




Av beckaa - 30 december 2010 17:51

fyfan vilken morron :O

vaknade vid halv 2 (a) hade så jädrans ont i läppen..pluppen som jag hade till örhänget hade åkt in i själva hålet :O :S..kunde ta ut örhänget men inte pluppen..men nu så ären borta. Fick ut den till slut, så nu har man värsta knölen vid läppen, vid insidan :S, så nu måste jag fan köpa en piercing xD o inte ska jag tappa den xD.

 

Så, idag har man varit fram, handlat lite käk, hårfärg o mascara :)

just nu så sitter jag med hårfärg i :) ska blondera det lite bara :)

 

slänger väl in en bild senare skulle ja tro ^^,

snart så blire käk, sen blire att glo klart på OC :D

 

sen..vette fan :P


-

Av beckaa - 29 december 2010 15:40

morron morron, vaknade för en halvtimme sen ja :p sitter och käkar frukost nu :D

 

Idag så blire att gå långpromenad med hunden, fram och handla sen krypa ner i soffan och kolla på tv

 

hare gött :D

Av beckaa - 28 december 2010 17:09

som sagt så skulle jag bygga ihop pepparkakshuset..

men nu när jag skulle göra det så gick alla bitarna sönder -.-'

så det var första och sista gången jag försökte bygga ett pepparkakshus xD

 

så bestämde jag och mamma för att baka kladdkaka istället :)

 

  

 



Av beckaa - 28 december 2010 15:21

Godmorgon eller man kanske ska säga Godefterniddag,

vaknade ju för 39minuter sen ju :O. Det är inte okej :O måste ju vända tillbaka dygnet snart ^^,

 

Om ett litet tag så ska jag baka kladdkaka :D <3 sen blire bara att dega framför tv:n i da :)

 

hare gött :)

Av beckaa - 28 december 2010 01:54

Nefa det går inte sluta tänka på det .. :'(

nu blire att hoppa in i duschen sen blire att krypa ner i sängen och kolla på nå bra film. godnatt.

Av beckaa - 27 december 2010 01:52

Sådär då har man fixat bloggen lite grann :)

nu blire att kolla klart på Whisper sen blire att kanske läsa en wallander bok sen sova :P

 

I morgon kommer syrran och ungarna hit och firar jul :D

 

NATTNATT :D

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Antal nyfikna :)

klocka


Ovido - Quiz & Flashcards