Sara

Alla inlägg under juli 2010

Av beckaa - 28 juli 2010 20:48

halloj halloj :))


i går så vart det att åka till Tosselilla :) ( det är som ett sommarland) lr ja..rättare sagt det är ett sommarland :) vi lära vänta i nästan i en timme innan vi fick gå in..bara för att det var en sån jävla kö (jag brände mig på axlarna igen :( )


men jävligt roligt vare iaf :) kan slänga in en bild sen på den  vattenrutchebanan som roy och jag åkte :D


I dag så vart det att åka till Ystad å shoppa :D sen vart det att åka till havet å bada å fika :) härliga våger de va (Y)  :)



men nu ska jag sluta å blogga..tänkte gå upp å kolla på tv med lindah o roy :P



byebye :D

Av beckaa - 25 juli 2010 21:08

godkväll godkväll :) hoppas att det är bra med er, för det äre me mej iaf :D


japp..i fredags så åkte jag ju till brorsan å hans familj för att jag skulle följa med på semestern. vi hade bestämt oss för att vi skulle åka klockan 3 på natten på lördag..lr ja då blir det ju söndag morgon då för att vara exakt...


..men vi ändrade oss,,så det vart att åka redan 23:30 från gävle mot skåne :D, så synd bara att det pissregna hela natt/morgon färden :( men men

härlig biltur hare varit..TUMMEN UPP :D


diss: TOALETTERNA= fy i helvete vad illa dom lucktade..dom kan väl åka dit lite tätare och städa tkr ja..


frullen bestämde vi oss för att äta på Mcdonald i ljungby lr om det stavades jungby..haha men ni fattar iaf va`?


sen forsatte resan mot skåne :D...när vi väl framme så visade sig att klockan var för tok för tidigt..(och vid 15:00..så skulle vi hämta nyckeln till stugan) så vi passade på att åka till Ystad :D.(.tyvärr så var nästan allt stängt..lr ja iaf alla klädaffärer så under veckan så blire att åka å shoppa där som bara den :P :) )

sen vart det att åka bort mot havet och kolla in stranden (fyihelvete vilken fin strand det var) och så passade man på att bada fötterna där..så nu har man badat i havet oxå då ;)



det är så himla mysigt där..så man nästan fundera på om man ska flytta dit :)


Nu har jag nyss knäppt av en film..wallader..

..orkade tyvärr inte att kolla klart på den, det får jag ta och göra i morgon istället lr så...för nu måste jag iaf gå och sova..för i morgon så blire en lååång dag om det blir fint väder :D


tyvärr så glömde jag min USB-SLADD hemma så jag kan inte ladda upp nå bilder förs om nån vecka lr så..om inte brorsan har en sån sladd jag kan få låna :P


aja det får bli i morgon isåfall..GODNATT


/over and out rebecka



Av beckaa - 24 juli 2010 10:08

godmorgon godmorgon :) sitter hemma hos brorsan och väntar på att vi ska åka till affären och handla..sen vid 3 tiden i natt åker vi mot skåne..Ystad :D..fatta vad härligt..sen blir man där ett bra tag :D..skriver sen när jag har tid :p


hare bra :D


/over and out rebecka

Av beckaa - 21 juli 2010 18:36

hej hopp bloggen, här sitter jag och har otroligt tråkigt   

 

det här har jag gjort i dag: jobbat

det här ska jag gör nu: åka till becka (och lämna singstar)

det här ska göra sen: packa     

 

hejpåer

Av beckaa - 19 juli 2010 22:35

hallå hallå, haha nu när jag kollade hur många som hade besökt bloggen min den här månaden så var det bara 50..sen kollade ja hur många som besökte den, just den här månaden fast förra året..och det var 189    hahaha asså undra vad jag skrev då för nått ^^

 

i dag så har jag inte gjort nå mke nej =/ jobbat å jobbat :)

 

i går så var det 60st gäster typ..och i dag så var det bara 30 =/ men men, det är ju många nu som har börjat jobbat igen så    haha.

 

/hörs

Av beckaa - 17 juli 2010 20:41

hey det typ blåser as mke här å spöregnar :O fattas bara att åskan kommer snart oxå -.-'

 

i dag har ja jobbat med becka från 11-17 gick ju kanon de, 82 stycken gäster kom (Y) men tyvärr så har jag haft ont i huvudet hela jävla dagen..säkert pga vädret.. aja..

 

här sitter jag och har precis kommit in från en promenad med vovven och har precis ätit jordgubbsglass :)<3 mummmmmms

 

är typ sisådär pisstrött och har fortfarande ont i huvudet :( och har sjukt tråkigt :(



hej på er!

Av beckaa - 14 juli 2010 23:17

                          

japp det var dom bilderna ja :D


Av beckaa - 14 juli 2010 17:57

  

fast jag hatar vit choklad så är den fan god :D


MAGNUM STRAWBERRY WHITE

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Antal nyfikna :)

klocka


Ovido - Quiz & Flashcards