Sara

Alla inlägg under maj 2010

Av beckaa - 31 maj 2010 23:02

hejsan.

 

nu äre mycket som händer här kan ja berätta..hinner inte att blogga ^^

 

i natt så drömde jag en jävlig konstig och läskig dröm..fyfan..

 

men iaf fall..i dag så har det varit en låååång dag.

 

stack till gävle å kolla på en polhem skolan..var där i ett par timmar..

 

..sen tillbaka till plugget..lunch i..ja hur länge som helst (lunchen = korvstroganoff å ris..inget för mej) ..stack fram under den tiden..sen vart det mot sjöbacken å sola..

 

skulle egentligen ha sista lektionen i teknik då..

 

..trodde att jag skulle få göra klart min ljushållare..men icke sa nicke..svettsen (hahah hoppas att det stavas så)

 

ahmen iaf..den var fortfarande trasig så jag fick inte göra klart den..lr jo..jag fick ju ta hem den och forsätta med den om jag kunde...

 

..men en sån har inte vi..så jag fick lämna kvar den där -.-'

 

så då vart det att städa på tekniken.. -.-' efter det vart det att gå ned till sjöbacken å forsätta att sola...men det kunde jag ju inte göra så länge bara för att nån gubbe skulle ju plumsa i bryggorna i vattnet så då vart det att gå fram å dega.. haha

 

efter plugget så vart det att handla lite..sen ner till hälsocentralen sen hem med en jävla fart bara för att jag skulle hinna äta innan jag skulle jobba..

 

å ja..nu så sitter jag här å skriver har nyss degat framför tv:n haha

Av beckaa - 27 maj 2010 21:07

tjenare fan :)

 

stack till skolan i dag då :))

so= såg nån film om andra världskriget

matten= kemimatte

idrott= var inte med pga ont i ryggen =/

 

japp sen så slutade man (Y) egentligen så hade ja 2 lektioner kvar men jag hade ju tagit ledigt resten av dagen (Y) sv/eng fick vi hål på (Y) sen så vare bara NO men jag hade redan fått mina papper så att.. ja vafan (Y)

 

stack upp til lingbo sen då på en tur (Y) efter det så vart det att gå i väg till morbror och hälsa på :)) så nu så sitter jag här och lyssnar på fall out boy och ska snart börja plugga kemimatte och fysik -.-' inte det bästa ämnet i skolan då ^^

 

i morgon så sticker man till sandviken å kolla på nån skola, sen blire kanske att åka i väg att grilla hos morbror min, japp det var fredag det..

 

lördag..kanske in å kolla på crusingen i sandviken då..

söndag..in till gävle till syrran min

måndag..gävle och sen jobba på kvällen

torsdag den 3/6 åker man till stockholm med alla 9:orna :)) sen

den 9/6 så slutar man (Y) fyfan va skönt att få sommarlov..

 

japp det får väl räcka nu ett tag :P



Av beckaa - 24 maj 2010 23:01

började egentligen 8.40 men ja hade möte med studievägsledaren och klassföreståndarna 9.00 så äh tänkte ja, palla gå till plugget 20min innan mötet.

 

mötet gick väl bra..som alltid typ. efter det så fick ja reda på att vi alla 9:or skulle vara nere vid A-lokalen för vi skulle ha någon avslutning på Stopp Stanna Tänk..

 

det var olika stationer dom hade haft upp..vissa var om mobbing,grupptryck, droger och sånt skit..sen scenen..

 

..2 stycken skulle sjunga..

..från 9 till 12 så var det dötrist..sen kom alla från skolan alltså 7:orna å 8:orna + alla lärare..till och med rektorn...

 

ah visstja..dom från Stopp Stanna Tänk hade visst bjudit in folk från..ah.byn då..

..journalister tillochmed..så var beredd att nått litet kommer väl att stå om detta.

 

ah..efter plugget så vart det att promenera bort till morbror å prata lite om avslutningen å sånt, sen hem.

 

 

så just nu så sitter ja här med huvudvärk å kan inte sova..=/..

blir väl att sitta uppe ett tag här framför datan..kanske blir en film innan man ska försöka somna om..

 

..i morgon så äre iaf friluftdag då..skulle egentligen cykla..men vafan har ju ingen hjälm och man måste ha det om man ska cykla i skolan -.-..så nej..jag kommer inte at cykla..så det blir väl orientering för min del då..

 

..inte för att ja kan sånt skit..kommer ihåg en gång när jag gick på mellanstaiet och vi hade orientering på idrotten en dag..alla skulle gå själv då..

 

..ja kan väl säja så här att jag råkade vända uppochned på kartan..började med 7:an iställe för 1:an, tryckte även 7:an på 1:an...gick även vilsen..så tummen upp för mej kan vi säja..

 

nej men sen dess så har det där med orientering inte varit min grej..

 

/over and out rebecka



Av beckaa - 23 maj 2010 21:01

hallå hallå

i går så stack man till becka då :)) sjöng singstar å så (Y) trevligt trevligt

 

idag..usch fyfan vilken jävla dag..kan inte bli sämre än så här..

regnårengåregnbråkåbråkåbråk å på allt detta så går torktummlaren sönder   -.-' å inte kan man hänga ut tvätten så att den torkar heller..regnar än -.-'

ne fyfan asså

 

/over and out rebecka 

Av beckaa - 21 maj 2010 19:23

tjenare fan :)

 

oo ida äre en bra dag fast nee :

fick reda på att jag fick sommarjobba uppe vid stugan igen då :D "HaPpY fACe" :D

 

skrev ett nationellt prov i går...gick ju verkligen bra......not.

men äh skitsamma nu äre inte långt kvar, så det får gå som de går orkar inte bry mej´nå mera  :D

 

jaaaaaaooooooo :P

 

-planten AAaaaaaaaapP, är Jumba där? xP

 

ne men asså jag tror fan att ja ska kila ut nu när de är trevligt väder :D hörs hej!




Av beckaa - 17 maj 2010 12:34

godmorgon godmorgon, gick upp för en timme sen typ

 

usch så ont i ryggen ja har i da :( det känns som en platta på vänstra sidan av ryggen kommer att brytas på mitten :((

 

drömde en mardröm i natt..usch

 

drömmen...-->

 

jag och alla 9:orna i skolan skulle gå upp till agilyti (det finns ett hus där som dom brukar ha några möten i ) och baka bröd,kladdkaka å bullar sen så skulle vi gå på en skogsstig tills man kommer till ett litet vindskydd..

 

..medans alla andra höll på att baka så skulle jag bara kila hem och hämta nått (kommer inte ihåg vad det var för nått)

 

jag gick längs skogsstigen tills jag såg en liten lada..

  

om man stod vid brevlådan och kollade till höger så vare precis som vilda västen..jag menar..bara sand..jättevarmt..hästar..cowboys m.m

 

iaf..väl när jag hade gått tillbaka till stugan så skulle vi gå till det dära vidskyddet som låg mitt ute i skogen nära en sjö..

 

plötsligt så var alla 9:or och lärarna borta..

..det var jag, david, mia (mina två kusiner) och syrran som sov i ett rum

  

och inte vilket rum som helst utan mitt rum...

 

Det var mitt i natten alla låg och sov trodde jag..

..det vart alldeles ljust blått just vid den dära sängen längst upp till vänster...

sen så ser jag en tjej som har blondt hår, uppsatt i en boll på huvudet..

  

och hade precis likadana kläder som jag hade på mej..en röd kofta och ljus blåa jeans..

 

(så flickan var jag...)

 

hon gick till min säng hon såg inge vidare ut i ansiktet.. hon strök handen från huvudet mitt till magen typ (jag låg på sidan) hon hade handen en bit ovanför mej..men jag kände hur kallt det vart... sen försvann hon..

 

slut på drömmen.

 

sen vaknade jag alldeles kallsvettig och lära öppna fönstret mitt, men just då när jag stod vid mitt fönster så rasande någonting inne på mitt rum...det var inte en liten smäll...

 

..men jag kollade efter sen var det var men det var inget :O.... 

 

usch jag har drömt den dära drömmen förr oxå men det var ett tag sen =/

Av beckaa - 16 maj 2010 12:19

godmorgon godmorgon.


usch vilken träningsvärk ja har :( å dåligt väder äre ute nu oxå, trött som fan är ja :( ingen bra start på dagen idag nej :(


skriver väl senare i dag, hare bra allihopa.



Av beckaa - 16 maj 2010 12:11

hej alla nördar :))

 

i går så vare en bra dag :)

 

vaknade 10, gick fram med rosa, wictor och mamma, hem å åt lunch på balkong ronny å emma kom förbi dom med :)

 

solade en bra stund (H), åkte fram på byn å köpte glass, gick på en promenad och badade.. fötterna bara ^^

 

sen en joggingtur med rosa å vovven :)

sen typ film i 5min sen vart det att sova :P

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Antal nyfikna :)

klocka


Ovido - Quiz & Flashcards