Sara

Alla inlägg den 3 november 2010

Av beckaa - 3 november 2010 21:34

bra låt... :)

 

Elisa-dancing

Av beckaa - 3 november 2010 17:45

hej hopp :)

kom nyss hem från supersol ja..fyfan vad härligt det är att sola

    

 

nu blire hoppa in i duschen sen blire käk :D

Av beckaa - 3 november 2010 15:55

 

vill ha den dära skjortan ja :'( men den finns inte kvar på kappahl :/ seegt

Av beckaa - 3 november 2010 15:40

FÖRE

 

  

 

  

 

EFTER

 

  

 

   

 

Nu fattas bara svarta stora prickar på den sen är den klar :D 

Av beckaa - 3 november 2010 13:03

Godmorgon godmmorgon, Godmorgon (8) hehe :P

 

nyss vaknat ja (A) gick ju o la mig 3 någonting i natt ja (a) hehe men vafan det är ju lov så då gör det inget om man är uppe lite sent :P

 

nu blire att käka frulle sen mot den gamla lägeneheten o forsätta sen ner mot supersol :D

 

hare bra alla läsare :D

 

/ over and out rebecka

Av beckaa - 3 november 2010 02:11

Godkväll..lr man kanske ska skriva Godnatt ^^

 

Nu har jag äntligen ändrat bloggen lite..har ju inte photoshop så jag kan ju inte gör som jag vill här på bloggen..men nu vart det iaf en liten uppdatering lr hur man ska säga det.

 

usch så trött jag är nu, ska väl blogga lite sen blire att vika in all tvätt som jag skulle gjort för längesen :(

 

sen ska jag tamenfan sova..och katten kommer säkert att springa in på rummet mitt o dryga sig som vanligt -.-' haha HAPPYFACE..or not hahah

 

Idag så har jag typ

 

*forsatt med lägenheten ^^

*varit fram och handlat

*varit med becka

 

och i morgon så blire.. lr vafan ^^ det blir ju i dag  och det som jag skrev före blir ju i går -.-' haha

 

ahmen iaf..i dag så ska ja..

*sova ut länge

*forsätta med lägenheten

*kanske gå och sola som jag skulle gjort i går men det vart ju inte det..haha

*sen vette fan hur dagen blir

 

...men som sagt..nu så ska jag forsätta att plocka in i skåpet sen blire att sova.

 

Godnatt på er! :D



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Antal nyfikna :)

klocka


Ovido - Quiz & Flashcards