Sara

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

1/12-09

Av beckaa - 1 december 2009 15:33

hellu :) har inte orkat blogg dom senaste dagarna xP

 

i da vare den äckligaste NO lektionen i skolan kan ja lungt lova +o(

vi fick skära i koöga fyfan. Ja skulle gå upp till skåpet å hämta min penna,då kom anna med lådan...å ja ba uhm..undra vad som är i den lådan,

så kollade jag ner dit så såg ja alla dom dära ögonen, såg även när hon klippte i ögat +o(

lära gå ut från klassrummet innan ja skulle spy/svimma.

 

anna sa lixom typ men hallå kon ä ju död, tänk att ni har ätit korv å så som är gjord på ko. åså va det korv till lunch. jomen visst det va ju härligt att hon sa så (Y) not +o(

 

-----------

härligt i morgon så är man ledig (Y) då sticker man in till gävle (Y) sen så är det hemstudiedag på torsdag :D (Y) å till fredag så sticker man in till sandviken å gratta rasheed :)) å sen äre helg :D

-----------



 
 
Lisa

Lisa

2 december 2009 00:03

Heej Becka! skoj att du gillade mina halsdukar!
Åh fy sjutton för att skära i koögon!!! Ajajaj förstår att du höll på att spy isch..
ska bli kul att ni kommer till Rassel på Fredag..

Jo förresten hälsa Mamma o Ronny att jag Tackar för Namnförslagen..och att han ska Heta GIZMO!!
Det var Lite lustigt för jag hade skrivit och bestämt det namnet för jag gillade det och så skriver Rozza det namnförslaget ifrån er så nu blir det de SKOJIGT!!

nu ska jag Plumsa i säng,,Natti natti kram ifrån Mej/Lisa

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beckaa - 2 maj 2012 13:49

Godeftermiddag    I helgen så vart det att åka upp till Rönnåsen o fira min födelsedag. Valborg vart att fira i Högbo.  Så helgen har varit OK.  I morse så vart det att ta 1 timmes cykeltur, nu jävlar är det allvar, annars så kommer jag aldri...

Av beckaa - 24 april 2012 22:23

Fy i helvete vilken jäkla seg dag det har varit i da ! Kör ju morgon passet på praktiken ju, så då börjar man 05:00-14:00.   Natten till i går så vart det ingen sömn, så kan säga att jag var ganska så trött i går när man kom hem från praktiken ...

Av beckaa - 23 april 2012 00:13

icke sa nicke att det vart att gå och sova efter man hade duschat. Fortfarander pigg som fan, så jag börjar väl o plattar håret så slipper jag göra det innan ja ska åka iväg.      Tänk att det ALLTID blir så här för mig..: uppe sent en kväll, ins...

Av beckaa - 22 april 2012 21:39

Äntligen så är det klart ! Sovrummet är städat och tvättmaskinen går för fullt.  Sitter o kollar på tapeter/nya möbler och drömmer mig bort.        Behöver ju: Tvättkorg, taklampa, vägghylla, papperstunna,klädhängare,lådor/korgar m.m     ...

Av beckaa - 27 mars 2012 20:34

Rösta på mitt bidragi Jotex tävling "Designa ett rum"! Har även gjort ett till "rum" det är bara och söka på mitt namn så dyker det säkert upp :) ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Antal nyfikna :)

klocka


Ovido - Quiz & Flashcards